Hoppet finns kvar!

Jag fick faktiskt lite hopp om livet när jag snackat lite med mamma ikväll. Min ekonomi är bättre än vad jag trodde. När jag poppat popcorn så kastade vi oss över skålen som stod på diskbänken sen snacka vi lite. Jag sa att jag ville till mallorca så sa hon att sommaren var lång. Så jag kommer komma dit innan september, gaaaaah!! + att jag tror att jag & sandra ska upp till GBG i sommar och besöka Lisseberg, hur bra kan detta bli? ;D
Nu ska jag gå och klippa isönder ett par gamla jeans från Vero moda. Älskar att gå i sönderklippta jeans som man förvandlar till ett par snygga shorts med några enkla klipp med saxen. Nu kör vi!!! PUSS :*

Kommentarer
Postat av: cecilia

åhhh, jag vill också åka utomlands (:

2009-06-26 @ 00:00:30
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: Julían Hernández

Michael Jackson har lämnat oss :(

2009-06-26 @ 01:35:20
URL: http://hernandezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0