Här kommer alla känslorna på en & samma gång

Sorry för att jag inte skrivit ett ända inlägg på hela dagen men har inte haft lust för att det har varit en dag med många känslor! Först var det att jag satt och kolla på flygbiljett till Laura (mallorca) så kom jag lite i bråk med pappa eller ja, vi tjaffsa lite. Jag skulle även festat idag men så blev det inte.. Så jag gick ut på gatan istället nu när det är sommar så är alltid grannarna ute så jag fick säkert 5 par jeans av min granne, hur snällt? Fast några var utsvängda där nere & några var för korta men det fixar Elin! ;) Får sätta mig ner sen någon dag och pyssla lite med jeansen ;P Sen lekte jag med min granne han fyller 3 nästa vecka, tiden går så fort! Guuud så trött jag blev av att leka med Max för att han ska springa hela tiden, haha!  Har även passat på att snacka med sandra i tele. Vi snacka i säkert en timme om allt & inget ;P Imorgon åker hon till Grekland, lyx!!
Ikväll har jag suttit ute i uterummet med pappa & mamma. Vi har spelat spel & druckit vin, mys! Har även diskuterat lite om min mallorca resa. Åker kanske på torsdag, gaaaah! Ska ringar laura imorgon iallafall (:
Ska gå och lägga mig nu för att ska hjälpa pappa att måla staketet imorgon, ska även passa på att sola lite & ta en tripp till familia eller det kanske jag gör på måndag? (: PUSS :*


Kommentarer
Postat av: sandra

Saknar dig redan sötnos!

2009-06-28 @ 03:12:36
URL: http://barazandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0