flipp eller flopp?


Idag kännde jag för att testä på något nytt. Brukar typ aldrig gå med tröja nerstoppad i byxan, bara för att min kropp inte klär i det. Men idag var jag bara tvungen att testa och sen hade jag inte tid att byta. Ska jag vara ärlig så har jag kännt mig obekväm hela dagen. Ni ser själva hur det ser ut på mig.. Jag ser fet ut fast jag igentligen inte är det. Men det är mina 2mil långa höfter och min extremt stora navel som gör en synskadad :( Sen jag var jätte liten så har jag alltid hatat min kropp & haft dåligt självförtroende över min kropp. Men man har sina stunder där man gillar den. & jag har väldigt svårt att inse att mitt kroppsproblem aldrig går att rätta till, tråkigt men sant.. Det ända som jag är nöjd med är nog mina ben & ögonfransar :)

Ni ser själva på bilden att jag inte alls är så glad.
Fast nu har jag studerat bilden lite & jag har mina stunder då jag gillar det och kanske ska testa det igen någon annan dag. Men sen kommer där stunder då jag bara vill såga av höfterna från bilden.




Nej, nu till något gladare! Idag så hade vi betygsnack på engelskan & svenskan. Medans någon fick reda på sitt betyg så kollade vi på grease som gjorde många väldigt uppspelta. Vi hade nästan som sing a long där vi sjöng med, haha! ;D Helt crazy! Alla vill typ ha sommarlov nu!!!!
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: stephanie

fin blogg

2009-06-03 @ 09:27:00
URL: http://stephaniecrowe.devote.se
Postat av: Linn

fattar inte alls vad du pratar om, din kropp är ju helt perfekt! :D

2009-06-03 @ 21:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0