Duktig flicka!



Idag har jag varit duktigt och blandat nytta med nöje om man kan säga så? Jag har solat och läst lite teori, vill ju ha mitt körkort så fort som möjligt! ;) Det blev en hel del för att det är inte så krävande och boken är rätt så lättläst. Har typ legat ute hela dagen fast nu börjar det bli lite svalare ute så jag tror nog att jag ska dra mig innåt. Har heller inte käkat något på hela dagen förutom avokadoknäckemackorna, har lixom inte haft någon matlust.. Men jag måste nog gå in och duscha först innan jag käkar något för att jag håller på att kremera! På senare år så har jag fått blåsor typ mellan bröst och hals av solen. Så just nu så sticker det som fan! Så jag måste snart springa in i duschen och sedan leta fram en superduper bra salva jag köpte på mallorca för några år sedan som jag kan smörja in mig med. PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Hej!



Jag deltar i en tävling som Veckorevyn har ordnat där flest röster vinner en dator. Jag skulle bli väldigt glad om hade lust och rösta! Det enda du behöver göra är att trycka på länken och sen på snäckan! :)



KOmmentera gärna tillbaka!! Och TACK så mkt! :)

2009-06-22 @ 21:09:37
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0