Dagens



Denna förmiddag har jag käkat scones med philadelphia & druckit kaffe ur min älskade starbucksmugg! Jag har suttut nerstoppad i min hello kitty filt farmför tv´n. Jag slog på Kanal 5 som reflex och där var det 7th heaven, gaaaaah! Älskar den serien, den är så neutral på något sätt! Ska lätt titta på det nu när jag har tillfälle för att det är dom första sesångerna där ruthie och alla är så små och söta & gooa! Tycker det är så kul att följa serier när man kan se hur människorna utvecklas. Om vi tar Ruthie som exempel hon är jätte liten när serien börjar och sen när den slutar så är hon typ vuxen, eller ja runt 16-18 år, helt sinnes!!
Sen har jag såklart även kollat på ellen, haha! som jag skratta! ;D
Ser ni mitt snygga tandsmycke på bilden åvan? Var ju och byta den igår för att diamanten åkt av men det är inte så konstigt för att jag har ju haft den sen jag gick i 5an? så det är altså ja typ 5-6 år, tjiiiit har jag haft den så länge? :S Aja, jag älskar den iallafall och mina nya blekta tänder, jag är så nöjd med mina tänder helt enkelt! ;D Fast dom ser lite konstiga ut på bilden nu. Ser nu den ena framtanden ser längre ut än den andra men det är den inte ;P


Nej, nu hade jag tänkt att gå och göra lite nytta, plocka undan alla mina kläder som ligget på golvet tex. ni ser själv hur det ser ut! & sen har jag en massa saker som jag ska försöka hinna med idag!
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0