allmänt

Jag överlevde min första körlektion idag, det var mest snack men jag fick även köra lite och personligen så tyckte jag att det gick jätte bra! ;) Jag hann precis med bussen hem, pheww! När jag kom hem så var jag jätte sugen på kaffe till det så blev det 2 äggamackor. Fast det kanske är dags att köpa en ny äggkokare? för att de blev bara löskokta + att jag inte äter gula så det blev lite slabbigt på mackan men det fungera.
Slängde precis iväg ett mail till min lärare angående utverdering och sånt schiiiet! Det skulle tydligen vara inne kl 14.00 och jag skicka iväg det 14.01 im goood! ;)
Nu när man inte har skola så är man typ helt rastlös, vad ska man hitta på?Först ska jag läsa några bloggar och sen kanske jag får städa upp lite på mitt rum och få ordning & reda.
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0