(extra)

¡HOLA! igen..
Neus föräldrar kom precis och neus pappa ville spela buzz so nu sitter jag, laura, neus & neus pappa i soffan medans dom sitter och spelar so sitter jag och bloggar lite igen.. :P
Nu när jag har tid so kan jag ju berätta lite om flygturen hit. Det var ju molnigt när jag skulle flyga so det skumpade lite & när jag trodde vi var framme so var det en hel jävla timme kvar.. Och sen tog det en jävla tid att landa. För att piloten ropade ut att det var ett oskväder so vi fick cirkulera runt ett tag.. Vet inte hur monga varv, men jag hörde nogon säga 2?! Men jag kom ner säkert iallafall. Po flygplatsen tog laura & hennes pappa emot mig med öppna armar, jag älskar att vara tillbax!!!! :D
Fast det jobbiga är att det äter so jävla mycket & har so himmlans mycket att bjuda po so jag holler po att dö so mätt jag är! Och sen vill man ju inte säga nej, so jag föräter mig.. Nej, bara skojja! Men man for ta lite av varje so klarar man sig fint!! ;)
Jag har ju bara varit här i 2 dagar men redan fott mig monga goda skratt, haha! sitter och skrattar för mig själv nu!!
Jag och laura körde in till alcudia igor. Sà skulle hon ändra po sidospegeln po sin sida so istället för att göra det inneifron so veva hon ner fönsterrutan och reglera den so istället, hahahahahahahaha!! ;D guuuud vad jag skratta! Holler nästan po att skratta ihjäl mig innombords, men jag kan ju inte sitta här och asgarva framför datan när dom andra spelar Buzz :P  Jag spela ju det innan idag & jag förlorade soklart, men det var rätt so kul! För att jag ägde ut dom andra i nogra moment när jag bara gissa, hahhahaha! ;D
Vad ska jag mer skriva om¿ Jo jag fynda ett linne po mango igor för 50:- typ! (:
Laura holler fortfarande po att tjata om den satans hello kitty klockan. guuud vad hon kommer bli häpen & glad när hon ska fo den när hon fyller or den 23 juli! (: Po kvällen ska vi ut och käka med nogra vänner och sen ska vi ut och festa. För er som varit po mallis innan so blir det övanför burger king! (:
Nej, nu ska jag nog stänga ner för att det är en rafflande final just nu po buzz, haha! ;D Det jag sa innan om mobilen att ni vill ha tag po mig so for ni messa! För att ringa är CP dyrt :(
Just det, träffa även Joans mamma igor. Har träffat henne en gong innan & man faller pladask! Hon är so underbar!! & monga har jag pussat här nere!! Ja po kinden do :P För att det är so man hälsar här. En puss po var kind. Och det som gör det so roligt att komma tillbax här är för att man är igenkänd och alla säger hola elin!! (: Och det som alla säger som jag inte träffat innan tycker jag är söt, so det är smickrande!! (: Det som även är so bra är att man slipper sminkla sig & alla har sin egna stil. Inga krav ställs po en, I LIKE! haha! ;D Fast jag vill sminka mig, men do kommer jag bara känna mig utanför. för att typ ingen annan gör det :P
Nej, nu är nog finalen klar om näogra frogor. Men vi sen säker snart igen iockmed att neus har internet och vi är här rätt so Ofta!
Ta hand om er! PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0