Time to hit the cinema!




Kan ni gissa vilken film jag ska se idag? ICE AGE 3 såklart!! ;D Ska snart möta upp min granne då vi ska ta bussen in till stan. Vi har inte träffats på jätte länge och vi har typ planerat denna dagen sen i höstas när vi fick reda på att ice age 3 skulle komma ut! Hon kom hem från Malta för någon dag sen så vi har en massa att snacka om! Nu ska jag ta mig en Pizza slice som blev över från igår.
Om ni vill veta lite om halsbandet så är det köpt på glitter för 2 år sen kanske? Föll pladask när jag såg det, kärlek vid första ögonkastet där ja! För de om inte vet så är jag typ galen i Ice age! ;) Har även ett gosedjur av Scrat, hihi! PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Elin - metrobloggen.se/joelin

vilka söta bilder!(:

2009-07-09 @ 23:17:49
URL: http://metrobloggen.se/joelin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0