Söndagkväll

Jag åker ju till mallis på fredag för att stanna där i 3 veckor & jag har redan börjat packa, helt sinnes tycker tillockmed jag!!  Men det är lika bra att packa ner allt så kan man inte använda dom kläderna i veckan, smart va?! ;) Jag har packat ner det som jag vet att jag vill ha med. Sen har jag laggt en kanske hög på sängen som jag ska gå igenom noggrant för att se ifall jag ska ha med det? Lixom jag har alltid en tendens att ta med mig alldeles för mycket! Men hallå, nu ska jaga vara borta i 3 hela fucking veckor!! (: Sen har ju alltid laura kläder hos sig som jag kan låna ifall det behövs. Eller så åker man bara in till palma eller alcudia någon dag för att shoppa! Altså ni fattar inte hur mycket jag längtar! Jag var inne på facebook innan ikväll och kolla på en massa bilder på laura & hennes vänner som dom lagt upp. Det ska bli så kul att träffa dom igen! Hoppas nu att de kommer snacka mer med mig än vad dom brukar. För att de är inte så bra på engelska & de gillar inte att snacka engelska. Fast Neus har börjat snacka med mig lite mer nu än vad hon gjort innan. 
På tal om annat så kom syrran precis hem, så ska tatta hennes kamera och lägga in fler bilder i datan sen vår lilla tripp (: Stay tooned så kanske jag lägger in några fler bilder, vem vet? (: 

 
Denna kvällen var helt crazy för ca 2 år sedan då jag drog med min familj till mallorca. Vi hyrde ett hus och var där i 3 veckor. En kväll drov vi ungdommar ut på restaurang (:
Längst bak; anna & neus, jag, laura & joan. Hoppas det kommer fler sådanna kvällar när jag kommer dit!! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0