Redan onsdag?

Godermorgon!
Just nu sitter jg i köket med kaffet som närmsta vän för stunden. Har precis käkat frulle. Det där med att ha ont i visdomstanden är en jävla bra bantnings metod. För att det går typ inte att äta någonting för att jag har så satans ont. Kanske man ska få ont i någon annan visdomstand nästa vår så man är redo för beach 2010 då, haha! ;D Nej, skämt å sido!
Idag ska jag övningsköra lite. Ska till esöv (av alla ställe). För att mormor är uppväxt där så ville hon dit. Så sa mamma att jag kunde få övningsköra om jag hängde med, jävla mutare, haha! ;D Vem vet, kanske man träffar p Johan Glans när man är i eslöv (knapast), han kommer ju där ifrån & det ä mormor så stålt över för att det gör hon också, hur söt? (:
 Packade för övrigt nästan klart allt igår inför min 3 veckors långa mallorca resa som går av stapeln på fredag förmiddag! ;) Den är jätte tung redan nu, bara jag inte behöver ränsa ut några kläder för att det gjorde jag redan igår. Väskan får ju max väga 20kg.. Men när jag åker hem är det nog inga problems för att lauras pappa tony snckar bara med personalen så löser det sig, hahaha! ;D 
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det åka av! PUSS :*  

Kommentarer
Postat av: -MeMilly-

Jag gillar verkligen din blogg!

Vi kanske kan följa varandras bloglovin'?



KRAM ♥

2009-07-08 @ 15:30:14
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0