Premiärdopp!

tjena snyggingar! ;)
Jag har många händelserika dagar nu, det är därför jag inte bloggar lika mycket nu som på vinterhalvåret ;P Idag tog jag & emma bussen in till stan där vi låg på gröningen heladagen på trädäcket där, hur mysigt som helst! (: Det blev premiärdopp idag iallafall, i like! Jag älskar att bada i havet fast jag hatar tång, har panik för det lika mycket som vissa har spindelfobi, jag brukar jämföra det så! ;P
Ikväll ringde farfar & fråga ifall jag ville hänga med till arild i morgon, OM JAG VILL!! Så imorgon åker farmor, farfar, jag, emma & syrran till arild för att ligga och pressa i paradiset en hel dag. Ska ta en massa bilder i morgon så ska ni få se vad jag menar! ;)
Nu ska jag ränsa upp på bloglovin har ju inte varit inne på hela dan, PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0