One day in paradise!

Idag har jag somsagt varit i arild, där jag solat & badat med farmor, farfar, syrran & emma. Det var riktigt mys faktiskt. Det är fan ett sommarparadis! Det var super skönt i vattnet idag och jag & emma hade så satans kul, haha!  Man måste ju kunna simma för att kunna bada där så när jag & emma typ skrovla/trampa vatten så börja vi skratta och höll på att drunkna för att vi var trötta och skratta som fan! ;D Det var en riktig fest man kom på typ.. För att farmor hade köpt med sig grillad kyckling & pastasallad. Till efterrätt blev det juggubbar som farmor själv plockat och till kaffet blev det orios & bullar, altså det kunde inte bli bättre!!!
Här kommer några bilder från dagen som gått, enjoy! (:



Jag & syrran, haha! ;D

Här plumsar jag i!

Jag & emma som badar i bakrunden (:

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

härliga bilder :)

2009-07-02 @ 23:53:07
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0