jag bor granne med en skola..

Man kan inte säga att detta är en god morgon.. För att jag vaknade precis av någon jävla unge som höll på att skrika (läs skrika) ooooooooooooooh, så lät det, fy fan!! Detta problemet har jag var sommar för att utanför mitt fönster så har jag en skola. På sommrarna har dom fritids då barnen är ute på skolgården och leker och har sig. Det är nästan omöjligt att sova med fönstret stängt så jag måste ha det öppet då man brukar vakna lite tidigare pga. ungarna... Fast idag så gör det inte så mycket för skulle ändå vakna kl. 9 för att idag bär det ju av till paradiset! ;) Nu ska jag käka lite frulle och packa väskan sen är det bara till att vänta på taxin (f&f), haha! ;D


Jag i arild förra året, ser ni inte hur lycklig jag är?! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0