ICE AGE 3



Goderafton!
Var ju somsagt och kolla på ice age 3 idag med min underbara granne! (: Jag blev helt såld på ice age menyn så jag var bara tvungen att ha det glaset så jag och josse delade på menyn men jag fick glaset, hihi! ;D Först var det bara vi i biosalongen men sen så kom några till. Jag ska inte avslöja för mycket men jag tyckte det var för mycket faror & för lite Sid. Men man satt och skratta konstant hela tiden iallafall. Hallå det är ice age vi snackar om! ;D & har man en sjuk humor så har man, haha! ;D Innan vi skiljdes åt så sa vi att vi går på ice age 4 också, haha! ;D Snacka om att vi är beroende! Jag kan säga att jag har faktiskt saknat den konstiga & galna flocken. Men ju längre man väntar ju mer saknar man dom, hihi! ;D

Det kom ingen klänning idag :(  faaaan! ville ju se den innan jag sticker men det är ju typ omöjligt nu! Har typ packat klart nu, tar badrumsarticklar & smink imorgon. Men jag vägde väskan innan iallafall. Det som förvåna mig var att jag slapp stänga väskan med våld & den vägde bara 18 kg typ... Jag blev helt chockad, jag brukar alltid packa så väskan väger 25 då den bara får väga 20 :P Nu ska jag fortsätta med det tekniska, altså ladda mobil & ipod med musik & filmer. PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Carro

haroxå set ice age 3 (3D och vanlig / sv och eng) ^^ den var stenkul ;)

2009-07-18 @ 18:09:11
URL: http://onlycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0