Homemade

Nu i eftermiddag så har jag klippt i ett par jeans och gjort dom lite kortare. Jag fick ju en massa jeans för någon vecka sen av min granne ju, så var där ett par som var för korta så varför inte göra ett par snygga shorts istället för att kasta! ;)

För att få ett så snyggt resultat som möjligt i slitningen så använder jag mig av sandpapper. För att det ska gå snabbare så gnuggar jag vårgät på byxan istället för lodrätt.

Såhär blev resultatet, riktigt nöjd faktiskt! (:


Nej, nu ska jag gå och fortsätta att kolla på MJ´s minnes sermoni. PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Linda

Fan va snyggt det blev! :D



Spana gärna in min blogg och lämna en söt kommentar :)



Kram

Linda

2009-07-08 @ 00:33:51
URL: http://lindahodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0