Dagens planer

Har snart druckit upp min smuuthie. Det fick bli en frysta hallon & kiwi med juggubsyoghurt för att känner inte att jag vill tugga. Har svin ont i min visdomstand, phuuu! :(
Just det! Nu ska ni få höra vad jag ska hitta på för något skojjsigt idag! Jo i eftermiddag/kväll ska jag följa med syrran & hennes kille till någon sjö som heter immen (eller hur fan det nu stavas) Micke har tydligen en båt som vi ska ha där.. Sen på kvällen ska vi sova i tält och sont, läskigt! Ska fan dränka mig i myggmedel! ;P Sen ska vi grilla och lite sånt. Det kanske även blir en snabb tripp till stranden idag innan vi sticker.. Men då innebär ju det att jag måste packa nu medans mamma klipper gräset. Lovar att jag ska ta några bilder från vårt lilla äventyr så kommer de nog upp i bloggen i morgon!
PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0