Blandade kännslor

Idag är det màndag och pá fredag kvall 21.00 sitter jag pá planet páväg hem. Det hugger i hjärtat vargáng jag tänker pá det. För att ni vet själv hur jobbigt det kan vara att lämna sin familj. Här har jag en del av min familj! Men jag & laura har redan sagt att vi ska ses snart igen. Fast dá ska vi ses i österrike, varför? fár ni veta sen (:
Gàrdagen var lite crazy, haha! Jag, laura % marian körde till can picafort och mötte upp marians kusin & sedan stack vi till marians kusins pappas restaurang där han bjöd pá pizza, öl & mojito. Sen hände det lite grejer som jag inte vill gà in pá. Men när vi kommit hem till lauras omràde sá fick jag köra en liten bit pá gatan, haha!  Marian var livrädd men laura tyckte jag körde förvànadsvärt bra! (:
Idag ska jag, laura & joan till nàgon strand.. ska ta lite bilder för att dom säger att det är vackert där.
Gaaaaaaaaaaaah, jag vill inte hem!!!  Men jag har ju ett liv i sverige ocksà.. Igàr var jag & laura pà marknaden i alcudia igen. Jag köpte 2 plànbörsar. En till mig & en till anna! Men ni ska fà höra historien sen när jag kommer hem. För att det är lite invecklat & jag vill inte skriva det nu, hihi!
Aja, ska ta ut lite pengar nu pà vägen hem. Màste ha lite när vi ska till palma pà fredag- Sanrio affären stàr och väntar pà mig!! (:
Ses pà lördag! PUSS :*

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vad fin bikini du har på din header! :)

2009-07-28 @ 16:42:46
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: sandra

du får ursäkta, men FAN vad jag längtar tills du kommer hooooooome!!!

2009-07-28 @ 20:52:09
URL: http://barazandra.webblogg.se/
Postat av: Minnie

Delta i min victoria´s secret tävling. Kolla in min blogg. Kram Minnie

2009-07-29 @ 10:14:51
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0