min kväll!

Hey hey!
För ett tag sen blev jag klar med mitt arbete, ska bara plugga in det nu & skriva stödord, men det är inte så svårt. Sen kom jag på att jag har ju ett annat arbete i företagsekonomi som ska vara inlämmnat på fredag och jag har absolut ingen tid att göra det i morgon då jag ska jobba.. Så pappa kommer vell hem snart så han kan hjälpa mej lite med det, mycket lättare då, iockmed att han håller på med sont.

Under tiden jag väntar på att päronen ska komma hem så har jag gjort vid mina naglar. Mitt manikyr-kit som jag beställt från oriflame kom idag. Blev helt överlycklig när jag såg lastbilen komma i gatan! (: Medans jag fixat till mina naglar så har jag lyssnat på Whitney Houston. Guuuud så fin röst hon har, man smälter, hihi!
Nej nu får jag ta och hoppas att pappa kommer snart börjar bli lite otålig! & jag ska få telefon nr. av han sen för att jag ska ringa en massa barn från plask & lek som ska flytta upp i simklubben, men blir det för sent ikväll så får någon annan ringa i morgon,. För att i morgon ska jag jobba efter skolan och är vell inte hemma från 11 någon gång?

Men men..
Synes i morgonbitti iallafall!
Pussen! :*

Mitt manikyr-kit + läpp balsam från oriflame som kom med posten idag.
Det bästa med oriflames läppstift & läppglans är att det är solskyddsfactor i dom.
I denna är där spf 8 men i mina läppstift så är det spf 15 har jag för mig! ;)


Såhär blev ressultatet, inte som jag förväntat mig. Trodde det skulle bli vitare.
Men men.. Det är alltid trevligt att tästa något nytt! ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

jätte fina naglar :)

2009-01-14 @ 21:52:17
URL: http://wiretowire.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jag har ett sånt liknande som står i mitten på bilden (de orangea), är de till naglarna?

2009-01-15 @ 20:05:33
URL: http://ronjagoode.blogg.se/
Postat av: Lina

Va fina naglar du har :)

2009-01-18 @ 15:20:58
URL: http://lslf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0