Natti Natti!

Såå, nu har jag äntligen sett Sex and the city movie, det var lixom på tiden ;P Men den var hur bra som helst med kläder och sont & allt som ska finnas med i sex and the city! ;)

Nej, nu ska jag gå och göra mig redo för sängen. Imorgon börjar jag 10.40 för att vi jobbar med olika arbeten i samhäll så ska jag & 2 av mina klasskompisar kanske intervjua en psykolog så får vi ta det på vår fritid istället för att komma på lektionen i morgon.

Hinner kanske blogga innan jag drar i morgon, vem vet?
Ciao! :*

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Svara gärna på mina kvälls-funderingar som jag just har bloggat om.. Jag har riktigt svårt att sova på nätterna för att jag tänker på det ? =/



kramar :)

2009-01-21 @ 01:30:33
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Hej! Jag har läst din blogg ett tag och jag tycker den är jättrebra! :)



Och du, jag tror du skulle gilla denna blogg: www.metrobloggen.se/kakhuset

2009-01-21 @ 02:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0