Natti Natti!

Gooookväll! (:
Guuud vad mumsig maten var som mamma lagade & kul hade jag, mamma & syrran när vi käka, hihi!!

typ kl 19.00 sa jag att jag skulle typ gå och lägga mej men 2 timmar senare så sitter jag här och är inte i sängen, hahahah!  Varför jag skulle gå och lägga mej tidigt är för att jag varit duuuper trött idag. Visste inte att jag kunde halvsova med öppna ögon, hahaha! Satt nämnligen och halvsov på spanskan idag...

Jag är iallafall redo för att gå och lägga mej nu iallafall. Har lagt fram kläder inför morgondagen. Tänka sig det blev inte tights utan mina super skööna jeans fron cheap monday. De är ljusgråa med hög midja. Jag har nog ägt dom jenasen i 3 år skulle jag tro och jag har aldrig haft en nerstoppad tröja/linne i byxorna har alltid haft det utanpå, men känner att jag är trött på det nu och vill utnyttja den höga midjan så imorgon blir det premiär eller vad man ska säga? ;)  Kommer kanske upp en bild i morgon? för er som vill se!!

Så nu ska jag gå och fixa till ansiktet & borsta tänderna och sen ska jag krypa ner i sängen och försöka läsa några sidor i min bok, marley & jag skriven av John Grogan. Har lite mer än 100 sidor kvar men tror nog att jag läser ut den under veckan.. Idag läste jag att denna hund varit med i en film. The last home run heter filmen och Marley (hunden/huvudpersonen i boken) är med i en scen i filmen som varar i ca 2 minuter, rätt så cooolt faktiskt ;)
 
Nej nu måste jag verkligen dra så jag får min skönhetssömn ;P
Synes i morgonbitti! ;) Pusss :*

Kommentarer
Postat av: linnea

jag älskar din bakgrund, den var lätte härligt !

Har du haft en bra dag?

2009-01-13 @ 21:40:10
URL: http://nejas.blogg.se/
Postat av: Emma

snygg blogg! älskar lätt din bakgrund! :D

2009-01-13 @ 21:59:41
URL: http://emmaaoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0