mätt & belåten

tjena snyggingar!
Just nu så mår jag lite illa men känner mig belåten. Har nästan precis käkat en mycket god middag med kyckling som mamma gjort. Till det ett glas vin och mycket trevlig sällskap! (:

Nu sitter jag i köket med mamma, mormor & farmor och snackar hudproblem. Kanske inte väldens bästa samtalsämne, men det får vell gå. Själv sitter jag och lyssnar på ena örat och läser en massa bloggar, ÄLSKA!! (:
Fast nu har vi övergått till att prata om oriflame, det är mycket roligare!! måste se ifall det finns något att beställa, för i denna period så är det rea på en massa saker! woohooo, måste beställa nytt nail hardner ;P
Nej. nu ska vi nog ta oss lite kaffe, är så himla kaffesugen just nu! (:

kolla in vilken snygging jag fann på datorn.,

tagen av syrran när hon var och kollade på idolerna,

Kommentarer
Postat av: sandra

rrrrr

2009-01-06 @ 16:17:49
Postat av: sandra

grrrr

2009-01-06 @ 16:18:16
Postat av: sofia

han är snygg som tusan :)

2009-01-07 @ 21:47:55
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0