LÄGG NER NU FÖRFAN!

Altså jag blir så arg!! Alla hoppar på stackars blondinbella för att hon gillar pälsar. Vad är det för fel? Ska alla som är emot päls bli vegitarianer då? Det är precis lika fruktansvärt att de stackars grisarna som vi äter ska få växa upp i en liten box för att bli tjocka och feta för att människorna ska kunna äta kött. Och alla får ha sin egna åsikt det är jag inte emot men man behöver ju inte trycka ner personer för att dom gillar päls eller något annat. Bara för att man gillar päls behöver man inte vara trög i huvudet, som vissa anser man är. & tänk så många som köper äckta skinnjackor, vad säger ni om det? Det är precis lika dant. Ni som kritiserar Bella är säker inte så bra ni heller. Ska ni inte skriva en insändare i SD och skylla på alla gammla östermalms-kärringar för att dom går i päls? Eller skylla på nils för att han fick vildsvingsskinn handskar av bella? Man kanske vill ha kvallitet på sina saker så man slipper köpa nytt hela tiden. Men oj, så uppstår ju ett nytt problem, miljöförstöringen. Vad man än gör så blir allt fel. Så lägg ner nu förfan och bry er om ert eget!!
Jag fortsätter iallafall att leva som jag alltid gjort. Det är vell bara skönt i fall vi får värmare klimat!!


jag står brevid bellas sida iallafall! ;) *fattar ni vinken?

Kommentarer
Postat av: Micke

Sugen på att vinna Spotify?!



Jag har ytterligare en Spotify tävling på min blogg just nu! Va med och tävla!



www.tafsa.se

2009-01-05 @ 15:18:58
URL: http://Tafsa.se
Postat av: sanna ♥

Håller med dig! Så rätt!

2009-01-05 @ 15:50:05
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Paulina

Så du har stött på BlondinBella? :) Kul, hon är så grymt duktig som stålsätter sig mot hård kritik och jobbiga kommentarer, jag hade brutit ihop.

2009-01-05 @ 16:42:04
URL: http://paoulina.blogg.se/
Postat av: VakuumFlicka

Jag håller med dig, det är sjukt hemskt att grisar ska leva ett kort och onaturligt liv för att ätas upp. Jag äter inte kött, jag bär inte päls eller dyligt. Att snacka miljöförstöring samtidigt som du försvarar päls och köttindustrin är idioti. Det är ganska vida känt att köttindustrin är en gigantiskt miljöbov.

"Att äta ett kilo nötkött är lika skadligt för miljön som att köra bil i tre timmar och lämna alla lampor i hemmet på under tiden."

Tjao!

2009-01-05 @ 17:13:04
URL: http://vakuumflicka.blogg.se/
Postat av: Carro

Ursäkta mig, men det är inte samma sak med päls som med skinn. Skinnet tas till vara på efter de djur vars kött vi äter. Men päls får vi från djur som föds upp enbart för pälsens skull, till exempel mink, iller och räv. Du ser väl för fan ingen som äter räv?

2009-01-06 @ 21:49:12
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0