Jävla telefonförsäljare!

Goförmiddag!
Som jag sa igårkväll så ställde jag mobilen på väckning 9.00 men det var lite segt att gå upp för att jag kunde verkligen inte somna inatt. Först kollade jag på kopps, ni vet den svenska roliga filmen! :P & sen blev det några vänner avsnitt på det men tillslut så somnade jag!
Jag vaknade iallafall upp till lady gaga - eh eh (nothing else i can say) efter en snoozning så palla jag mej upp och la mej på soffan för att kolla på blondinbella. Sen blev det frulle på det & kollade på top model 10.


Altså vad är detta? Varför ringer det alltd telefonförsäljare på förmiddagen? Tror inte folk att man har ett jobb? Jag är så trött på dessa telefonförsäljare nu! Det är redan 2st som ringt denna morgon. Den ena lät jätte söt & trevlig och det gillar jag men den andra var helt krängd och som vissa vet sen innan så hatar jag krängda människor nästan över allt annat! Jag har bett pappa skaffa nix men han tycker det är kul att argumentera mot telefonförsäljare men problemet är att han är aldrig hemma när dom ringer.. Skaffar han inte nix snart så gör jag det!

Nej nu ska jag gå och duscha och fräscha upp mej lite. Kl 12 kommer syrran och hennes kompis hit för att käka lunch. De går i skolan idag, mohaha! Så ska de komma hem för ett lunchbreak så jag får vell fixa till något gott till dom?

Synes senare!!
Pussen! :*


Igår låg det dyrbaraste jag har i min säng och väntade på mej.
Medans jag kollade på vänner så kröp han upp ett snäpp & låg nästan
med rumpan upp i mitt huvud! Men jag älskar han lika mycket för det!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vilken sötnos! :)

2009-01-07 @ 12:24:49
URL: http://lillavicki.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken mysig katt!! skulle också vilja ha en sån gosing :)

2009-01-07 @ 22:00:47
URL: http://sovernaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0