JÄVLA IDIOTER!

Altså jag blir så arg! Nästan precis efter att jag skrivit mitt senaste inlägg så kollade jag på en intervju med

Monica Antonsson när hon var på nyhetsmorgon den 14 december. Då hon har skribit en bok som heter mia, sanningen om gömda. Innan hon skrev boken så har on intervjuat personerna som är med i boken tex. mannen med dom svarta ögonen, mias ena barn, kompis m.m. Där de har berättat sanningen om hur det igentligen gått till. Att Liza och mia som boken då handlar om bara ljuger. Okej lite är sanning men det är en massa saker som är överdrivna. De flydde inte landet pga att mia kände sig hotad utan att hennes dåvarande man var det. Gud altså klicka gärna här och kolla på intervjun jag vet inte vad man ska ta vägen så jävla arg jag är!!
Jag har läst böckerna och tyckt så synd om mia men fy faaaan altså!!! Men jag hoppas att de sista böckerna hon skrivit själv är sanna och det emma, mias dotter gått igenom. Guuuud altså!
Måste bara se intervjun med Liza i morgon. Vill bara få tag på henne och skälla ut henne. Hoppas att hon mår jävligt dåligt över att hon ljugit!!
För er som vill se intervjun i morgon så börjar den 10.15 på tv 4. Annars så lägger jag ut en länk för er som vill se den!

Men det som glädjer mig nu iallafall är att mamma & pappa sitter i köket och funderar ut vart vi ska åka skidor någonstans. Jag vill ju somsagt åka till italien men det lutar mer mot österrike. Men jag har sagt att jag vill ha spa på hotellet ;P  eller något annat kul. Jag kräver mycket, hihi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en fin kväll!

2009-01-17 @ 22:37:23
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0