jag blir trött!!

Hey hey!
Idag fick jag tvunga iväg mig till skolan, men det fick bli en softish idag. Jag slängde på mej ett par gråa mysbyxor och en top, skööönt! Hade företagsekonomi på förmiddagen + lite ögongodis ;)
Sen efter lunch, eller vid 11 tiden så fick vi tid på turismen att göra klart vårt lund-arbete. Jag var ju såklart typ klar så jag fick sitta och vänta på min seeega klasskompis som jag tvunget fick arbeta med. Folket runt om hörde säkert hur irriterad jag var på henne. Lixom jag ville hem och hon blev aldrig klar med det hon skulle & hon sa själv igår att allt skulle vara klart, j*v*a **** j*v*l!!!! tänkte jag i mitt huvud.
Jag var hemma vid typ 2 iallafall, jag käkade lite sallad och sen blev det Tv´n för min del. Kollade lite på Johan Glans, man kan aldrig få nog av han. På det blev det en negerbulle med teee, muuums! (:

Usch, känner att huvudvärken börjar krypa i huvudet så nu ska jag krypa ner under min hello kitty filt i soffan och kolla på TV.
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0