Jag är så duktig!

Hallååj!
Idag har jag övningskört med mamma, det gick hur bra som helst. Först så körde jag på en parkering i  hyllinge och sedan Körde jag ut på vägarna. Det var en massa som körde om mej, men det kan jag förstå ;P När vi kommit tillbax till bjuv så ville jag inte köra hem till mormor än, så jag körde till norra wram till min morfars gravplats. Tycker det är en jätte fin grav. Usch, kan inte prata om detta nu blir helt tåröggd. Sen körde vi till Ica för att handla lite kaffe. Så körde jag hem med varorna och sen vidare till mormor för att ställa bilen och gå upp på en fika, muuuums! (:

För ett tag sen ringde sandra och sa att de hade rea på stylebystars  för att vi har snackat om att beställa tillsammans där ifrån. Så fann jag en jätte fin klänning som jag tittat länge på men såklart så finns den ej i lager. Så gick jag in på asos istället och där fann jag en ännu snyggare klänning som var shock-billig! Men sen uppkommer där ju ett problem. Jag vill veta hur mycket frakten kostar. Men den tillkommer inte förrän man beställt varan. Och lixom man vill kanske inte beställa en klänning där frakten är dubbelt så mycket som klänningen.
Så är det någon som beställt någonting från asos innan så kan ni vell slinka in med en komentar och skriva ett mellanpris vad frakten gick på!

Nej, nu är snart maten klar. Mamma håller på att göra chilliconcarne, MUuuuuums! Det var jätte längesen jag åt det. Men gott är det! ;)

Puss! :*


Mitt mål är att ha körkort innan jag går ut 2an & jag är på god väg! ;)
jag fyller 18 den 15 maj ;)


Saknaden är enorm!! Morfar hade namnsdag igår sigrud vilket är ett mycket fint namn (: <3

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Hejhej,

jag har frågestund på min blogg just nu så det vore snällt om du ville slänga in en fråga, vadsomhelst :)

Tack !

/ www.stefhunny.blogg.se

2009-01-11 @ 18:08:49
URL: http://stefhunny.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Hejhej,

jag har frågestund på min blogg just nu så det vore snällt om du ville slänga in en fråga, vadsomhelst :)

Tack !

/ www.stefhunny.blogg.se

2009-01-11 @ 18:08:54
URL: http://stefhunny.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej! Frakten på Asos är 250 kr :)

2009-01-11 @ 20:45:18
URL: http://babetessan.blogg.se/
Postat av: Anonym

frakten på asos är beroende på vikten. Jag beställde två klänningar och fick betala ca 60 kr för det

2009-01-11 @ 21:43:57
URL: http://h0em0e.devote.se
Postat av: Hannah

Lycka till med körkortet! Kommer ihåg hur nervös jag var när jag började övningsköra... :)

2009-01-12 @ 23:35:05
URL: http://hannahpanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0