I <3 Shopping!

Goddagens!

Idag hade jag skola från 8.10-11.00 fast jag råkade försova mig lite idag. Skulle igentligen ställa klockan på 5.50 men så råhade jag ställa den på 6.50, uppps! Men jag kom inte så mycket försent typ ett kvart kanske? Idag hade vi bara företagsekonomi med lite ögongodis men vår söta lärare, haha! Vi tjejer är alltid så fnittriga på fredags mornarna när vi har denna läraren & ger varandra blickar, hehe!
På tåget hem så läste jag lite i metro och där såg jag en annons som stadium lagt in. De annonserade om ryggplattor som man har när man åker skidor/snowboard m.m. Ordinarie pris är 399:- men nu kostade dom bara 199:-, så när jag kom hem ringde jag min kära pappa och berätta om detta underbara erbjudande & frågade ifall jag och mamma kunde köra till väla idag och handla en son till mig & ifall jag kunde ta det på mitt/hans kreditkort (jag köper, han betalar;P), det tyckte han att jag skulle göra. Ska ju snart till italien och åka skidor, iiiiih! ;)  Behöver lixom en son då iockmed att jag ska lära mig åka snowboard och jag är ju oppererad i ryggen så vi skydda den.
När jag & mamma shoppat loss på stadium, fick även ett par vantar ;P, så stack vi in på accent för att dom rea och jag behöver en ny väska enligt mej. Medans alla andra tycker inte att jag behöver fler väskor. Men jag fann värsta kapet där inne iallafall. Det var halva reapriset så jag fick en väska för 99.50, precis i samma modell som jag ville ha (:

Altså ingen fattar hur jävla trött jag är fast jag typ hällt i mig 4 koppar kaffe idag, ska nog gå och lägga mig på soffan snart och vila lite!
Puss :*


Väska 99.50:- på accent, västa kapet!! 
 fast den är mycket snyggare i verkligheten

Kommentarer
Postat av: Carita

svar: aw sötnos, tack så jättemycket! & gosh vilken fin kofta ^^ PUSS <3

2009-01-30 @ 17:27:33
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Lina

snygg väska!

2009-01-30 @ 17:32:37
URL: http://wiretowire.blogg.se/
Postat av: MOA

gillar din leopardkofta! :D

2009-01-30 @ 17:37:59
URL: http://swalliing.blogg.se/
Postat av: Anna

gud va snyggt!

2009-01-30 @ 19:46:51
URL: http://pannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0