helt jävla förvirrad!

Guuuuud altså jag är helt förvirrad efter intervjun med Liza Marklund! Lixom vad ska man tro? Jag köper att hon ändrat lite av sanningen för att folk inte ska veta Mias identitet. Också i intervjun med Monica Antonsson så fick man ju se ett inslag där mannen med dom svarta ögonen & andra som var med i boken. Men nu vet man ju inte ifall det är just dom personerna som boken handlar om. För att det är många som hört av sig till Liza om att de tror att de är just dom det handlar om. & sen säger Liza en sak att det står med i myndigheterna och son shiiet men sen säger Monica då hon intervjuat några från myndigheterna om att det inte står med, lixom vad ska man tro? & Mia har ju sagt en massa saker till Liza som hon kanske bara hittat på, eller som mannen med dom svarta ögonen berättat för henne. Ja jag är iallafall helt jävla förvirrad! Jag tänker följa denna debatten stenhårt iallafall. Iockmed att jag läst alla böckerna sen den första boken gömda släpptes så vill jag ha en förklaring!!

Jag somnade inte förräns sent i gårkväll för att jag läste ut min bok marley & jag. Gud altså jag låg i min säng och kinderna bara föll ner för kinderna och nästan ner i nacken.. Ush altså det är då man börjar tänka, ett djurliv är alldeles för kort i jämfört med en frisk människas. Jag var tvungen att ta in min katt på mitt rum och lägga han i sängen för att söka stöd och närhet. Jag tänkte på han hela tiden när jag läste. Iockmed att han är 14½ år och är rätt så tjock så man vet aldrig när djävulen är framme :( Pelle har hostat nu i några år och jag blir lika rädd var gång, hatar sont!! Han har lixom varit med mig så länge jag kan minnas! Det finns så mycket kärlek för han att det är helt sjukt, hehe!


Nej, nu ska jag ta och dricka upp mitt morgon-kaffe och sen börja plugga. Ska bli klar med en engelska redovisning idag + att jag måste börja plugga på mitt spanska prov som jag har på tisdag!

Höres sen! ;)
Pusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0