Ge mej styrka!

go kväll!
är nu hemkommen från min farmors födelsedagskalas. Jag har ont och är trött i huvudet för att alla ska prata så högt, jag har ont i ryggen så jag bara kan gråta vilken sekund som helst. Jag vill bara vara ledig i morgon förmiddag och ta det lungt, känner att jag behöver vila och inte ta en massa energi av att sitta i skolan, man blir ju aldrig frisk känns det som :(  Men mamma tycker jag ska gå till skolan för att jag sköter det dåligt men va fan jag gör ju så gått jag kan, vad är det folk inte fattar igentligen?  Men jag får se hur jag gör & piggnar jag inte till så skiter jag nog i att jobba på lördag´& det är ju inte heller bra?

Ska krypa ner i min goa säng nu iallafall och kolla på Failure to launch, det var ett tag sen man såg den.
Men innan det ska jag gå och ta en pilla så huvudvärken försvinner!
God natt & puss på er! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0