Försenade bilder!

Goderafton alla söta läsare! (:
Det bidde ingen victoria secret fashion show för min del iår.. Får försöka leva på det jag såg förra året ;P Istället så kollade jag på film med syrran och mamma. Vi såg på good luck chuck, altså vilken sjuk film!!

Nu sitter jag här lite rastlös, vill spela the sims men en viss person har slarvat bot mitt spel & jag är sur!! :( Jag kan inte hitta det någon stans. Så nu ska jag gå och riva upp och ner på hela huset!
Pussen på er allihopan! :*



Snodde lite bilder från sandra från nyår :P
Såhär såg jag ut iallafall, fick låna en klänning av sandra från style by start.
Jag vet ser jätte stor ut men det är pga. Mina mil långa höfter, men det är bara till att acceptera!



Emma & jag i helgen! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0