En hård dag ;P

Guuuud altså vad trött jag är just nu! Det tar verkligen på krafterna att övningsköra, hehe (:
Nu ikväll så har jag skrivit lite på mitt praktik-arbete som jag ska redovisa på torsdag & de kommer bli hur bra som helst! ;)
Är iallafall hur trött som helst nu, så jag ska nog gå och plocka fram kläder tills i morgon, rengöra ansiktet & borsta tänderna. Sen ska jag nog gå och bädda ner mej i min härliga säng & kolla på vänner eller någon film. Känner att jag behöver många timmars sömn. Har bara lust att ta en sömntablett & sova i flera timmar, faaan vad skönt det hade varit!

Puss :*


Kommentarer
Postat av: christinaaaaaaaaaaaaa

det där med asos och klänning kan variera, beroende på vikt, men max 100:-. Jag beställde en sommar klänning och frakten gick då på 59:-. I slutet av beställningen står frakt kostnaden. Lycka till!:)

2009-01-12 @ 00:26:49
URL: http://christinarisberg.blogg.se/
Postat av: a home far away

Hej vilken fin o intressant blogg du har!



Ha en fin vecka

Kram Gunilla i Singapore

2009-01-12 @ 02:58:21
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0