Det börjar inte så bra...

Hey alla söta läsare & tack för alla komentarer läser verkligen alla (:
Min dag började ju inte så speciellt bra idag.. Jag är ju inte 100% frisk så när jag vaknade så var jag sjukt svettig jätte jobbigt. Också har jag fått en dålig natts sömn för att min katt har tagit upp halva min säng och sovit som en gris så jag ville inte slytta på honnom.  Iallafall så när jag skulle ut och sätta mig i bilen så kände jag i jackfickorna så att jag hade allt med mig. Men dt var något som fattades, mitt busskort. Så pappa fick köra mig till skolan. Gick hem vid lunch iallafall, kände att jag blev mer hesare och hesare hela tiden, jobbigt också hade jag ont i huvudet så jag tog tåget hem. Jag fick pengar av pappa som jag skulle köpa biljett för hem, men jag glömde ju såklart det. Så när konduktören kom så sa jag att jag tappat mitt busskort, så hon bara håll i grejerna. Efter det så ringde jag simhallen för att se ifall dom funnit mitt busskort där för att i lördags när jag jobbade så hade min plånbörs åkt ut och då tänkte jag att busskortet hade följt med. Men dom hade inte funnit något busskort så jag skulle återkomma om en timme igen. På hemvägen så gick jag innom netto för att handla mej ett choklad var så sjuukt sugen på det igår. Sen slog jag på tv´n och kollade på ellen, I LIKE! (: När det var slut så ringde jag simhallen igen men dom hade inte funnit något tyvärr :(
Men för nästa en halvtimme sen så fick jag ett mess av en & sa att dom funnit busskortet, blev överlycklig! (:  Behöver ju det tills i morgon men problemet är att jag inte kan hemta det för ska inte jobba idag, har så mycket plugg :( Så ska slå en plung in till grannen nu och höra ifall hon kan ta det till mig, för att hon ska ändå dit ;)
Så sköönt att allt löste sig tillslut!

Nej, nu ska jag gå och plugga lite spanska!
Puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0