5 januari

Halloj!
Från 16.30-22.15 har jag haft fullt upp med att jobba så har inte hunnit att blogga så mycket.  Har jobbat som servitris på Lindab area under rögle matchen mot hv71. Det var faktiskt riktigt kuligt, ska jobba igen den 15. Så kul att käna lite mer pengar än som simmtränare. Men det är kul det med, det är lixom mer som en hobby än ett jobb kan jag känna ibland. Men simmningen kommer alltid att stå mej nära hjärtat.
Grattis till rögle idag som vann med 6-5, så jävla gött!  Inte för att jag är så insatt i hockey men det är ju kul att Rögle vann för att det är typ de ända laget jag känner till. Ja, ni hör hur insatt jag är. Hahahah!
 
Ska försöka komma in i dagsrutiner nu igen. Skola på torsdag och jag vill inte börja trött. Utan ska börja lägga mej tidigt dessa dagarna och vakna tidigt så man kommer in i rätt rutiner så man slipper vara så satans trött. Så ska jag bädda ner mej i min säng för att kolla på film eller något. Är faktiskt rätt så trött nu, det tar på krafterna att jobba.

Synes i morgon! :)
God natt :*

Kommentarer
Postat av: SUSAN

hej kikade in på din blogg.

du kanske kan svara ärligt vilken hårfärg du tycker jag passar bäst i? el. kom med förslag vet jag!!!

2009-01-06 @ 00:20:03
URL: http://susus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0