2 januari 2009

Tjena snyggingar!!
Gårdagen  var hur mysig som helst! Vaknade upp hemma hos sandra. Så kollade vi lite på sex and the city & sen beställde vi pizza! Medans vi käkade så satt vi och kollade på vänner, för det var vänner maraton på kanal 5. Det var de sista svanitten på sesång 10. Jag brukar inte kolla på dom avsnitten så ofta, för att dom är så sorliga så man blir depprimerad! :( Men men.. Sen kollade vi på parlamentet och sen tog jag tåget hem vid tio tiden så jag var hemma runt 11 kanske?
När jag kom hem så la jag mej på soffan och kollade på stjärnorna på slottet, aaaw dom gammlingarna är vell för söta? (:


Idag vaknade jag upp vid 11 tiden så har jag kollat på TV.
Just nu så sitter jag med ett glas cola framför mej och läser en massa bloggar! Min bloggkoll är helt överfull med blogginlägg, för jag har ju inte varit hemma på ett tag så jag haf ju inte hunnit att läsa så jag tar igen det nu! ;)

Ni får ha det super så laddar jag upp bilder från nyårsafton sen!! ;)
Pussen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0