Våren, vart tar du vägen?

Tjena snyggingar! ;)
vad är det för väder vi har? Det har typ småsnöat hela dagen men det lägger sig inte & snorkallt är det. Nu när jag skulle gå hem från tåget så höll jag på att frysa fingrarna av mig. Jag fattar inte hur jag klarat mig denna vintern har typ bara haft vantar 3 ggr om inte ens det, helt sinnes altså, haha!

altså idag på geografin så fick vi kolla på en dokumentär om hur djuren känner av ifall det kommer bli en naturkatastrof eller jordbävning. Lixom man börjar undra lite nu för att min katt han bara jamar och jamar hela tiden? Han kanske känner på sig att det kommer komma ett oväder? Skulle inte förvåna mig ifall det gör det. Lixom jag tror nog att alla är trötta på kyla nu. För att kom det ingen snö till jul så kan det lika bra va där vid. Men nej, Hallå 2 månader efter, då kan den komma då man som mest vill slippa den. Och affärerna gör det inte mycket bättre då de håller på att sälja vårkläder, gaaaaah vill bara här ifrån!
fast jag ska inte klaga, åker ju snart till mer snö.. Ska åka skidor i italien vecka 10, men där brukar det vara sol och hur mysigt som helst! (:

Nej nu ska jag fortsätta på min hamburgare ;P Stekte upp en hamburgare och sallad och dressing till det, hur gått som helts! ;)
Puss :*

Kommentarer
Postat av: melissa

mmh, ge oss vår och sommar!

2009-02-12 @ 19:35:28
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0