ROXY



Såhär ser min snygga väska från roxy ut. Jag bara älskar den och det var ett mycket bra köp jag gjorde för typ 1½ år sedan? Den är perfekt att ha som träningsväska för att den rymmer inte för mycket och inte för lite. Det var inte förräns sommaren 2005 som jag upptäckte märket roxy. Det var när jag var på mallorca och besökte min kära vänn laura för andra gången i mitt liv. Lixom Lauras kompisar gick runt i roxy bikinis, flipflops, shorts & kläder. Så gick vi en runda och shoppade i alcudia så gick vi in i en affär som heter bulldog clothing där dom säljer roxy, quicksilver & en massa andra sport surfing saker. Där fann jag mej ett par roxy flipflops (bilden nedan) snacka om att där är bra kvalitet på dom. Köpte dom sommaren 2005 för typ 200:- tror jag att det var och dom är inte ens så mycket slitna i sulan. Jag var ju på mallis i 5 vecxkor så vi var inne i den affären en massa gånger och där förälskade jag mig i en väska (se bilden nedan) . Den kostade 400:- och det var det värt! För att det är en mycket bra kvalitet & man kan vända den ut & in men den prickiga sidan är snyggast. Det negativa med väskan är att den inte går att stänga & att man kan typ bara kan ha den på sommaren, men det är vell en slags beach-bag av något slag ;)


Mina älskade roxy flip flops! (:

Älskade sommarväska!!
För mig så är prickigt typiskt för roxy, men det är fint! (:
Det som hänger ner från sidan tillhör inte väskan utan den har jag gjort
själv av pärlor som jag köpte i palma, fanns stjärnor och hjärtan också.
ååååh, ska nog göra ett sont armband till våren/sommaren (:

Kommentarer
Postat av: S A N N A

neeej , vad gullig!! :)

2009-02-01 @ 21:29:04
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Julían Hernández

Jag har en tävling på min blogg, det är tre bilder på tre olika killar & du ska avgöra vilken kille som är snyggast. Du får jätte gärna gå in & lägga din kommentar :)

2009-02-01 @ 23:48:51
URL: http://robiinho.blogg.se/
Postat av: Carita

svar: aw hjärtat, taaaaack så jättemycket! :*

det värmer, verkligen ^^ puss på dig, darlo ♥

2009-02-02 @ 00:38:05
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: niki

fina

2009-02-02 @ 08:45:05
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: sara

Dissar du hello kitty nu för din roxy väska? ;p

2009-02-02 @ 09:09:59
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: ciiic

roxy är helt enkelt snyggt!

2009-11-09 @ 15:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0