Onsdagen avklarad

Guuuud altså vilket jävla väder det varit idag. Kan inte bara all snö försvinna och våren komma nu snart? Jag drömde mig bort idag att jag låg på en strand och sola, muuuums! (:
Idag har jag somsagt varit hos frisören och hon ruinera mig på 250:- för att bara typ ta 1 cm på topparna och lite i luggen! Helt sinnes, så när jag kom till stan så tröstshoppade jag ett par skor inne på H&M (se bilden nedan). När jag gått lite på stan så gick jag slutligen in på stadium för att se ifall jag kunde finna en snygg skidhjälm. Det är bara en skidhjälm jag vill ha men den är från everst och den är inte bra säger dom enligt tester :( Efter det så gick jag till petters och köpte lite käk & gick upp till mammas jobb och krängde. Efter det gick vi till bilen och körde vidare till filborna där vi skulle på vattengympa. Tänk att jag tränade både idag & igår, känns hur bra som helst! (: Men det jobbiga idag var att jag fick håll i början bara för att jag hade ätit så tätt inpå träningen, pheeew! Men det gick över sen.
När vi tränat klart så körde vi innom maxi för att jag skulle ha dove´s brun utan sol. Hade den förra våren också och den är hur bra som helst! Jag använder den för att jag inte vågar sola i solarium. Iockmed att min hud är kännslig. Kännslig och kännslig.. Sommaren 2005 fick jag solbrännsår på bröstet, inte bra.. Så jag känner att jag får vara extra försiktig med solningen.
När vi kom hem rusade jag in till tv´n för att jag skulle kolla på made in sweden & käka glass för att min hals har tjocknat till :( Men glassen hjälpte bara för stunden, tyvärr :(
Nu sitter jag här och bloggar. Ska snart gå och göra mig iordning för sängen, måste träna lite på min redovisning jag har i morgon & även läggra fram kläder som jag ska ha på mig imorgon.

Men ni får ha det så bra allesammans, så synes vi i morgon!
pussen :*


Idag åkte mössan på för att det var så satans kallt :(


Uppe på mammas jobb satt jag och krängde
hamburgare, pommes & cola från Petters, kullagatan - Helsingborg ;P
Snacka om goooda pommes altså, super krispiga & gooda! (:


Dagens köp
skor - H&M endast 130:-
& sen kóm ju mina grejer från oriflame
Handcreme som
luktar vit choklad
concealer, läppstift
(sont som gör att det killar på läpparna)
& sen hade jag även beställt ett armband, hur coolt som helst! (:

Kommentarer
Postat av: michaela

hahaa! :D är det MAXhambuuurger eller? :D

2009-02-04 @ 22:38:27
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: Bea

Den handcremen har jag med beställt,är den go?

2009-02-04 @ 23:54:43
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Fina

fina skor! vill ha dom, fast dom finns ju aldrig i min storlek :/

2009-02-05 @ 13:46:56
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Astrid

snygga skor =)

2009-02-05 @ 15:49:52
URL: http://noelles.devote.se
Postat av: R. Logrell

va gott det där såg ut O: ;D

2009-02-07 @ 11:51:21
URL: http://yakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0