Torsdag

hey hey!
snacka om att jag var på topp i morse men sen när man kom till skolan så förstördes typ allt. fick sonna bad feelings men frammåt dagen så blev dte bättre ;P
Helda dagen har jag grubblat över hur jag skulle komma till ica affären där jag bor. För att vädret är ju inte det bästa, det regnar och är äckligt. Så idag hann jag typ precis med bussen från stan, för att busshållsplatsen är närmare än tågstationen, så jag slapp bli så blöt.Och när jag kom i gatan så såg jag att syrrans pojkvänn var hemma hos oss, för att bilen stod där. Så direkt när jag in så flörta jag lite med dom så dom kunde köra mig till ica. Där jag skulle ha en massa godis inför i morgon (:
Har precis käkat en avokadosallad ska snart göra en bannanpaj & försöka finna ett recept på mocha latte. Och sen blir det lite  fix inför resan då vi åker i morgonbitti!!! ;D När jag var på ica så ringde min lärare och fråga ifall jag kunde jobba idag, lixom en timme innan jag skulle börja, jag bara eeeeh. Det går tyvärr inte. Lixom det tar mer än en timme och komma dit. Men men då har jag ju mer tid att fixa.

Nej nu ska jag gå och baka lite, ska även försöka mig på att skicka ett myou (:
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0