Torsdag

Godermorgon!
Altså detta lovet har jag typ vaknat tidigt var morgon med olika anledningar. Idag vakna jag runt 8 tiden av att jag hade en son satans mensvärk så det var upp till att ta en pilla & riskudden, som för övrigt kommer vara min bästa vänn denna dagen. Så satte jag igång datan och kolla på vänner (har alla sesångerna) så just nu kollar jag på sesång 2 tycker det är så mysigt med det lite gammla (: Som tur var så somnade jag om men vaknade även idag av ett mess ;P  Men det är vell ändå dags att gå upp nu?

Dags för frulle! :*


Kommentarer
Postat av: Sanna

Härlig blogg.

Spana gärna in min och svara på dagens fråga :)

2009-02-19 @ 09:54:02
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0