Tisdag

Tjena snygingar! ;)

Pheeew, vilken dag! Jag övningskörde med mamma och mormor till ikea för att kolla runder lite men nästa gång ska jag nog ta med min pappa för att mamma är lite  bitchig av sig. Och det har jag sagt till henne flera gånger idag, fan va inte så jävla bitchig ;P Iallafall, en papperskorg rikare så gick vi även en runda på väla, där vi kollade runder lite och käkade bakad potatis, muuuums! (: I slutet så kom vi till veromoda där dom hade extrapris på en jätte söt kofta, men så sa jag till mamma, nej jag är för mätt för att shoppa så vi gick till bilen så köde jag til maxi. Där vi slummade runder lite. mamma stod och kolla på glass så sa jag, mamam skuta vara så tjock! så bara tog hon den jävla skannern och tog på min mage, då fick hon en smäll på armen ;P
Nu sitter vi här hemma och fikar och mormor snackar om alla knasiga program hon sitter och tittar på. Ibland kan vi sitta och diskutera såper, men jag tycker det går mest skit på tv nu. Det var bättre förr då vi satt och diskutera vita löngner, big brother och paradise hotell, haha! ;D

Nej. nu ska jag ta mig en bit kexchoklad!
Puss :*

Dagens outfit
jeans tights från gina
polo från esprit, köpt på mallorca


JAG <3 FIKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0