SPORTLOV!

Godermorgon!
Denna veckan har jag sportlov och det ska bli hur skönt som helst! Men en sak som jag inte ska försöka göra är att vända dygnet, det blir bara så jobbigt sen. Lixom vaför ska man vara vaken till typ 3 på natten bara för att det är lov?
Det blev tyvärr inte så mycket städning igårkväll så får göra ett nytt försök idag ;P
Vad ska jag då göra på min lediga vecka?

Måndag
- Åka till ikea och kolla på lite saker till mitt rum,
- Gå en sväng på väla & käka på burger king?
- Möta upp pappa för att köra & skriva in mig på körskolan.

Tisdag
- (kolla på gym i stan med sandra & sedan hem till mig och baka)
Onsdag
- (kolla på gym i stan med sandra & sedan hem till mig och baka)
Torsdag
- Jobba på rögle 16.30-22.00
Fredag
- ?
Lördag
- ?
Söndag
- Jobba på plask & lek.
¨
Som ni ser har jag några tomma dagar men det brukar alltid dyka upp något! (:
Har även lite småsaker jag måste göra men det gör jag när jag känner för det.
Som att...
Skriva om min CV, ska lägga till lite saker och även skriva en på engelska.
Fixa lite med bloggen?
Besöka släcktingar? (:
Packa inför italien.
Convertera om filmer till min ipod
& Försöka bli av med min förskyldning. Får nog ta mig en sväng til apoteket idag!

Nej nu kurrar magen, dags att käka en stadigfrukost!

Puss :*


Kommentarer
Postat av: lisa

å då ör vi två, hatar när dte slingrar sig vid fötterna :s

2009-02-16 @ 09:45:30
URL: http://lissajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0