sjuk igen?

Såja då var jag äntligen hemma. Innan jag skulle ta bussen till jobb så kände jag att halsen börjar bli konstig igen och den börjar tjockna upp, jätte jobbigt. Säg nu inte att jag ska bli sjuk igen när det känns som att jag precis blivit frisk. Tur att man är ledning nu två dagar så man kan vila upp sig.
Usch, det gick inte alls bra på jobb idag. Barnen var så jobbiga att vi fick hota barnen med att dom inte fick simma mer. Man känner sig så dum men dom måste ju lära sig.

Har precis kollat på Joey nu kollar jag på Sex and the city! (:


en sur elin för att hon börjar få en fet klump i halsen.. /
 en glad elin för att hon tycker joey & sex and the city är så kul! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0