redan onsdag?!

Godermorgon!
Tänkte igentligen sova till kl 10.00 idag men så blev det ej, då jag väktes av ett mess.. Så då tänkte jag att jag lika bra kunde dra mig upp ur sängen och käka lite frulle ;)  Men gud så kallt det ser ut att vara utomhus, frost typ överallt och det gör att det även blir kallt här hemma, burrr. Jag håller på att brygga starkt kaffe så jag både vaknar och blir varm i kroppen ;)

fick min plattång igår, har inte testat den än hade tänkt att göra det senare idag och kolla med en komentar om produkten ;)

Nej, nu börjar magen kurra, dags för frulle! jag börjar med choklad yoghurten ;)


utanför köksfönstret
Älskade sol som ger en härlig energi! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0