Nattugglan!

Hey hey!
Alla ligger säkert och sover nu men inte jag ;P Som ni ser har jag gjort en ny header för tillfället ;P Och den är gjord på gammla bilder när vi åkt skidor innan (: Jag tror att dom 2 sista bilderna är från kronplatz 2007 och den första är från idre 2004, gulligt! Det roliga är att jag har typ samma skidställ nu, förutom byxorna & hjälmen. Men jackan har jag haft ett bra tag nu, men jag trivs i den ;P
Ni undrar säkert varför jag är uppe nu typ vid 3 på natten. Men jag vill inte sova nu inatt för att jag kan sova i bilen sen istället ;) För att resan kommer säkert bli långtråkig. Fast nu har jag typ laddat ipoden med bara filmer. Och laggt typ all musik på mobilen, smart jag är va? (: Fast jag ska nog mest läsa. Har som mål att läsa ut boken vi läser på svenskan, bryta om & boken vi läser på engelskan dear nobody. & kanske påbörja en annan bok som jag ska läsa på svenskan då jag ska göra ett arbete om warsawa ghettot. Men men, jag får se hur långt jag hinner.
Gaaah fatta vad störigt, jag måste skicka ett rätt så viktigt mail men hotmailen fungerar inte, blöööö! Det bara hackar hela tiden.

Nu ska jag gå och packa lite badrumsarticklar & sen blir det nog sängen i någon timme ;P
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: sandra

JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!

2009-02-27 @ 11:21:56
URL: http://barazandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0