Myou

Som ni kanske ser så har jag lagt in en myou widget. Hade tänkt att använda mig av myou när jag är på skidsemester. Åker ifrån sverige tidigt den 27/2 och kommer hem mellan den 7/3 & 8/3.  Så ifall det blir aldeles för tråkigt i bilen så kan jag ju alltid sitta och blogga lite och visa vart jag befinner mig & även sen i backarna ;)  Hoppas nu att dom har trådlöst internet på hotellet, för sist vi bodde där så var inte uppkopplingen så värst bra.. Men det har ju dock gått 2 år så man kan ju alltid ta och hoppas!

Nu går jag i väntanstider, det är typ 1 timme kvar innan the red carpet börjar ;P Men under tiden ska jag nog lägga fram kläder inför i morgon & kanske börja packa lite så jag får det gjort.. Det är ju mest underställ, t-shirtar & några tjocktröjor som ska med ;P & såklart kläder inför kvällen när man ska käka.
I morgon ska ni få veta hur min vecka kommer att se ut, mycket spännande.
Synes kanske i natt då jag kanske uppdaterar lite från the red carpet? Men ska försöka att inte stanna uppe för länge!
Puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Sänkta priser och så bjuder jag på frakten, i bloppisen alltså! Allt ska bort innan maj, så det är super-rea!



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html



Kika in!

2009-02-22 @ 23:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0