MYOU!

wiiihoooo! Nu har jag skickat mitt första inlägg till Myou & det var hur lätt som helst. Hade velat ha det som ett inlägg men det fungerar tydligen inte om man har blogg.se men men.,. Ni får hålla utkik i den lilla rämsan till höger sen under vecka 10 ;) Snacka om att min mobilräkning kommer bli hög, pheeeew! Men jajaj, är man utomlands så är man. Mamma brukar alltid betala min telefon när jag är utomlands ;P Bara det inte blir allt för mycket..
Nu har jag precis bakat den älskade bannanpajen, trixar alltid när jag bakar den. Idag så tog jag lite kakao i degen, följer typ aldrig receptet ;P 
Nej, nu ska jag leta recept på en mocha latte och ta en bit av pajen när den svalnat. 

PUSS :*
 

Kommentarer
Postat av: Leonora

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-02-26 @ 20:04:11
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0