Kvälls shopping

Gokväll!
Pheeew vad denna dagem har gått undan, jag känner mej helt slut altså ;P Hängde ju med mamma till maxi & i bilen på väg dit så kom Erik Segerstedt nya singel på radion så höjde mamma volymen så satt vi och digga och precis efter så kom kelly clarkson med my life would suck without you. Så höjde jag upp ännu mer och typ börja dansa i bilden. Så mamam bara inte så högt ;P  Men jag satt och sjöng med hela låten iallafall (:
Efter Maxi & familia så har jag suttit med min geografi, har frågor tills i morgon fast jag har inte gjort klart alla. har dock en timmes lunch i morgon innan lektionen så kan fixa klart det då! ;) Under tiden jag pluggat så har jag suttit framför tv´n och kollat på full frys med syrran och hennes kille, haha fan vad han edvin är störd!! ;D
Nej, nu ska jag gå och ta en semla och sen ska jag se ifall jag får rätt på mitt arbete som ska redovisas i morgon. Ska försöka lägga mig tidigt sen.
Jag känner mig lite seg för har inte ens varit inne på bloglovin idag :| får göra det i morgon, då jag har gott om tid! ;)

PUSS :*

 
Kvällens fynd!
inne på maxi så köpte jag derailed, har den igentligen hemma redan men dvd spelaren
har förstört den så det hackar så jag fynda den idag för 39:-  ;) Den är sjukt spännande!
Köpte även hello kitty magazine, hur cool som helst! Med tidningen så fick man en massa 
prylar till mobilen, fast jag ska nog ha det till ipoden istället. Har inget skydd till den, så det behövs
Sen fick man ett mobilsmycke & diamantstickers, hur gulligt som helst! (: 
& inne på H&M på familia fann jag strumper eller stavas det strumpor? Fann även hårband & totteband.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

mkt hello kitty :D sött

2009-02-25 @ 21:53:42
URL: http://pixyfalse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0