Jag fattar noll!

Gokväll!!
Altså jag fattade typ ingenting på det informations mötet på körskolan, haha! Men jag är ju som jag är, trögfattad! Tur att syrran redan gått där och att mamma & pappa fattar. Jag får vell gå dit sen och se vad som händer. Men ska nog inte dit förräns vecka 11 iockmed att jag inte vill starta där inna jag ska åka på skidsemester vecka 10! (:
När jag skulle gå till bussen idag så börja det snöa, altså vädermannen där uppe; jag vill ha vår & sol nu! Vad e det du inte fattar? ;P
När jag kom hem så kollade jag på det reseprogrammet på kanal 5, iiiiih jag vill börja jobba nuuuu! ;D Längtar som faaan tills jag tar studenten, dock är det nästan 1½ år dit.. Men den tiden kommer gå så himmlans fort! ;)

nej, nu ska jag höra med mamma ifall hon vill kolla på film med mig, vi har blivit sams nu igen (:
Blir sängen tidigt ikväll iockmed att jag ska till ikea med mamma &  mormor i morgonbitti, mys! Hoppas någon bjuder på fika, hihi ;P


 I <3 Burger king´s pommes! ;D
Middagsunderhållning, gjorde denna när jag satt och käka (:

Kommentarer
Postat av: Lollo

söt bild!

2009-02-17 @ 00:02:39
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/
Postat av: Maria

ja fy fan, burger king's pommes är UNDERBARA!

2009-02-17 @ 11:27:06
URL: http://blondt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0