Jag blir trött!

pheeeeew, vilken dag altså. Vi har nog väldens jobbigast klass altså, satt typ och hade en het diskussion i en timme, fy för altså,. Som jag var arg och halvskrek, vill få ett slut på detta nu!!
Efter skolan så stack jag och sandra ut en runda på stan då jag fann mig ett par skor  från H&M och en dusch-skrubb-boll på åhlens. Sen skulle jag och sandra finna ett fik, så vi tänkte att vi gick ner till espresso house i hamnen, men där var tyvärr fullt. Men vi såg bloggaren mini när vi skulle gå upp till kullagatan igen. Men även där på sepresso house var det fullt så vi stack till waynes istället, där en annan sandra i vår klass också kom in efter ett tag (:
Sedan mötte jag upp min syrra. vi körde ett ärende innom väla och sen hem.

Snacka om vad jag är trött nu! Det tar verkligen på krafterna att vara irriterad & att shoppa, vet inte hur jag ska hålla mig vaken ikväll? Men det gör inget, för ska inte göra något speciellt.
Tänk om 2 veckor är jag påväg ner till italien för en veckas skidsemester, ska bli så himmla härligt! ;)
Burrrr. vad jag fryser, hoppas nu att jag inte ska bli sjuk när det är lov och allt nästa vecka.

wihooooo! om ca en timme börjar lets dance! (:



Snyggingarna jag fynda idag! (:
ge mig vår så jag kan använda dom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0