Härliga dag!

Hey Hey!
Har typ nästan precis komnmit hem från skolan. Fick sluta lite tidigare så hann med ett tidigare tåg. Men fy fan, det var fullknökat vill jag lova!
Mamma håller på att laga lite mat & det doftar underbart, mmmmmm köttbullar! ;)

Äntligen så har Viktoria & Daniel förlovat sig, ska kolla sen på tv kl 5 om när don visar ringen och så. Mamma har nog bättre koll på det så hon får kalla på mig när det är dags! ;)

Vilken dag det har varit idag altså! Vilken energi man får utav solen, man känner sig seriöst mycket piggare! (: Hur härligt som helst! Nu känns det som vår men i morgon kommer det väll att snöa? Skämt o sido. Ska sätta mig ner och göra lite geografi nu innan jag och mamma ska käka.

PUSS :*


Tänk att en sol kan sprida så mycket glädje! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0